Universal truth,

En liten del av mig, rättelse en stor del av mig önskar jag var i Lund just nu och firade Valborg. Så blev inte fallet, hoppas ni har det kul därnere! Lite synd att SJ:s tåg skulle få signalfel när jag skulle heja på perrongen. En timmes försening, otur.

Fick se en majbrasa! Det var inte helt fel, massa små söta barn som kom med facklor och tände på. Kommer ihåg när jag var en av dem. Var stor dag för mig, haha, livrädd att tappa den med. Köpt varmkorv och stöttat Kenty, hehe, tjusiga fyverkerier med.

Bra dag på jobbet sammantaget, går av imorgon vid kl 10, ska försöka få lite sömn nu tänkte jag.

This life is what you make of it. No matter what,
you're going to mess up sometimes, it's a universal truth.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0