Did not work.. at all,

Försökte verkligen mitt bästa för att få till ett fint FAAAAKK YOOOU Kort, gick sådär, rätt kasst faktiskt. Fick inte effekten jag letade efter. I'm sick & kan inte vara ute i det vackra vädret. För så fort jag sticker ut näsan får jag en nysattack. Nu har jag iallafall fått pollenmedicin, det stod att den skulle börja verka inom en timme.

Har åtminstone, tvättat.. & lägenheten ser ljus & fräsch ut, mot igår, då såg den ut som helvetets avgrund. Jag har även släpat hem min gigantiska tavla från Lucullus, helt på egen hand. STRONGER THAAN YESTERDAY. Jag är uttråkad, ska pilla människorna som går nedanför mitt fönster i huvudet. Mitt finger ser skitstort ut mot deras små ärthuvuden härifrån. Jag vill ut, jag vill inte vara sjuk mer.. Entertain me.

Det lilla jag utträttat idag, gjorde mig dock helt slut. Tack för att det finns Kleenex, Noskapin, Ipren och Loratadin. Skulle nästan kunna tro att jag är hypokondriker. Men jag har bara feber, torrhosta och allergi. Ska vakta min kudde nu, så den ej smiter. Hahaah, guud vad tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0