Flower power,

Hejsan, äter sen frukost. Har lite ont i halsen, dricker honungsvatten för att försöka få bort det. Igår gick vi & solade, jag blev mest fräknig.

Jag tog en nattpromenad runt ån, varmt ute, men efter att ha hoppat högt av en katt så bestämde jag mig för att gå hem, mörkrädd.

Beställde de här skorna från nelly.se, hoppas de är fina i verkligheten. Får dem inom 1- 3 dagar, beställde även en vit klänning med öppen rygg. Får akta mig för att se ut som jag ska ta studenten. Tänkte mig ett par killerheals till klänningen. Fick 10 % rabatt & använde min 200 kr rabattcheck, så blev ett helt ok pris.

Strip aerobic ikväll, iiieh. Roligaste passet på hela veckan, shit vad veckorna går snabbt. Men måste få lite gjort innan dess. Eller rätt mycket gjort, för det första måste jag ut från denna lägenhet för jag får klaustrofobi av att bara vara här. Är den varmaste lägenheten jag någonsin varit i, lite som en fishtank, stora fönster & solen ligger på från morgon till kväll. Fördelen är att jag kan hoppa omkring i tunna kläder istället för bylsiga tröjor som jag brukar, fryser för det mesta i vanliga fall.

So hot, I'm dying. Måste ut, måste få luft. Önskar jag hade en stor fet air conditioner här. Känns som att vara utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0