Friday night,

Prövning idag! Första delprovet av tre. Kändes helt okej, vågar inte säga mer. Blev på mycket bättre humör igår, vi beställde mat från Yogi, jag beställde lax korma. Gott, gott, gott. Gick hem till mamma en liten sväng med, & hon hjälpte mig precis som när jag var tiny, haha förhör.

Varit på bio nu! Ikväll kändes det varmt & skönt ute, uteserveringarna har börjat, såg att de börjat ta fram saker till Storan, lagt ut stolpar & sånt. Längtar, vill ha sommar nu, men samtidigt inte.. Är inte riktigt redo, vill njuta så mycket som möjligt. Därför måste jag kämpa lite extra nu.

Nu blir det film, the way back! Handlar om några som flyr från gulag. Usch tänk er att hamna i fångläger i Sibirien. Muffins med, en halva till mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0