Give me a freaky boy,

Fever, har verkligen feber nu. Skypat med Tilly, miss my girl. 12 Juni kommer hon hem! Ska titta in på sephora.com & victoriassecret.com, så kan jag beställa lite saker, hehe. Måste vara lätt dock, så funderar på juicy tubes från lancome eller diors liplumper, to expensive here! Aaah såg sötaste halsbandet från tiffanys med.. Undrar hur dyrt det är, förmodligen en del.

Bästa dagen idag, har ätit godaste maten fick pengar i present till mina löparskor & sen fick jag M&M:s my absolute favourite, tusen tack. Love you guys, ärligt det finns inte ord för hur mycket min släkt betyder för mig.

Mm, ska sova nu. Ska lyssna på den här en sista gång, haha, knäppt låtval, blev typ glad av den.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0