I don't mind,

Önskar ibland att jag kunde komma ihåg allt det jag tänker innan jag går och lägger mig! För tänker som mest då på något konstigt vis. & sedan lyckas jag glömma bort det lika snabbt till dagen där på. Borde ha ett tankeblock vid min säng, blir en jäkla massa papperslappar.

Varför är jag vaken? Jag borde sova, jag är sjuk. Ska sova nu, lovar, ska inte ens ställa alarmet, busigt.

SÅ NOTE TO MYSELF;
- Hämta ut paket på posten
- Deklarera
- Tigi
- Dagens pepp; Nothing good comes for free... FAA*** har börjat märka det nu, icke rättvist!
- Pluggschema
- Sminkborttagning + Rondeller + vit ögontjoffs
- Lämna tillbaka väskan

Har jag täckt det mesta nu? Imorgon blir en superb dag, snyggt ord. Jag ska till landet & mysa med mina kusiner och farmor & farfar, glöm ej kamera! Bra en grej till där.

Gillar att min gata är allt annat än lugn, för mig gör det inget, de får skrika & bråka hur mycket de vill. Jag sover lika hårt ändå, sover nog rentav bättre med lite oljud. Ska dra ner persiennerna innan jag somnar bara, annars är det fishtank imorgon med, fixar inte en dag till. Skönt att jag ska till en sjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0