La Vie En Rose,

Igår var jag något otroligt trött, började skriva på ett inlägg.. men sen kände jag att det inte gick, haha. Sov så bra inatt. Anledningen till mitt komaläge var att jag gick upp jättetidigt på torsdagen för att hinna plugga så jag fick göra roliga saker efter det, eftersom jag fyllde år. Pluggade sen på natten med och gick upp extra tidigt morgonen därpå för att kunna plugga innan prövningen började vid nio.

Blev lite nedstämd efteråt, för var en fråga som gav många poäng och som var väldigt viktig. Visste svaret, såg raderna i boken framför mig, men sen blev jag osäker. Ska alltid i fortsättningen skriva det jag tänker på först! I sista sekunden ändrade jag alltså och lämnade in, med fel svar... Visste det!! Åhhh om det här betyder att jag måste börja om från början, I'll just nip off and shoot myself. Varför skrev jag inte ofredande, dåligt ord, hörs ju på det. Hatar det.. Så ja nu är det bara att vänta och hoppas på att jag fixade det ändå.. Förlåter inte mig själv.. Blir ledsen bara jag tänker på det, la ner så mycket tid, hoppas..

Min födelsedag blev jättebra, lunchade på hälsofreak, mangokyckling. Känns lite som det tar udden av det hela att de skriver ut kalorier. Ungefär; en chokladboll 260 kalorier, ingredienser proteinpulver och minimalt med socker. Låter inte så gott... Skulle ha ätit sushi på Nori, men vi letade överallt och hittade inte dit. Undrar om det har flyttat? Hm.

Åt middag på kvällen hemma hos mamma i hennes nya lägenhet vid katedral, vi bor riktigt nära nu. Åt hasselbackspotatis och något som jag inte kommer ihåg namnet på, var väldigt gott iallafall. 

Fick fina presenter, bl.a. en jättefin skrivare med scanner och en parfym från Victor och Rolf, den nya som luktar somrigt, enligt mig, för den är lite sötare än den förra. Gillade den jättemycket, la vie en rose.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0