Tänk positiva tankar,

Jobbat; ons 8.00 - tors 10.00.

Stannade på hemvägen på bikbok & köpte mina efterlängtade jeans, scarf med dödskallar & hårnålar. 50 % på allt, iiieh! Hade gärna köpt mer om det inte var för att jag var trött efter jobbet & kön var enormt lång redan vid 10, tror jag stod i minst 20 min enbart för att betala. Kom hem provade jeansen, fick på mig dem men kunde knappt röra mig & knappen såg ut som den skulle åka upp när som. Mindre glad Sara, borde köpa löparskor & ut & springa runt ån varje dag.

Duschat, ätit & sovit några timmar. Försöker fokusera & plugga, prövning imorgon. Känner att jag gärna tagit det lugnt idag & gjort något roligt istället. Typ beställt klipptid & gjort blonda slingor.

Ge mig lite ork att fixa det här imorgon. Ge mig lite ork till allt. Gör mig lite glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0