There's a fire starting in my heart,

Good shit;

Fick min deklaration, får tillbaka 6700 kr. Wiii.

Blev erbjuden jobb på Vero Moda, 15 - 20 timmar i veckan, blev superglad! Gjorde faktiskt min dag den dagen.     Känns kul att bli påtänkt & uppringd. Fick tyvärr tacka nej, hade verkligen velat jobba där. Precis som jag verkligen inte ville tacka nej till att jobba på MQ i sommar. Men nu är det såhär, får bita i det sura äpplet.

Jag trivs med det jobbet jag har. Jag trivs med de personer jag arbetar med. & framförallt, schemat passar perfekt till det jag gör just nu.

Men blev verkligen sur på mig själv idag. Förstår inte att jag låtit det gå såhär långt. Om jag inte gör något nu, hur kommer det isåfall vara om några år? Nej inte okej, från och med nu ska det bli ändring. Ändring, på allt.

There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bring me out of the dark,
,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0