Red roses,

För några månader sedan såg jag den här tavlan på Stina Lees blogg & blev kär. Den kanske inte ser mycket ut för världen. Men den är perfekt i mina ögon. Vill ha ett helvitt broderat överkast och vita kuddar till. Kommer ta 7 - 14 dagar innan jag kan hämta ut den från posten. Frågan är hur jag ska lyckas få hem den, enbart bredden är hela 150 cm.

Beställde en bok också, som inte går att beställa i Sverige. Fick tips om en hemsida som hade den & som skulle vara "bra". Allt gick super, framtills jag får mitt bekräftelsemail, på tyska! Försökte verkligen läsa, förstod några ord, bitte. & betalningen verkar ha blivit hel fel den med, skulle använt internetbanken, men klickade bakåt en gång så det verkar inte ha kommit med. Så nu måste jag betala till en bank i Tyskland, tror jag? Förstår verkligen ingenting av mailet.. BRA SARA! Så en förvirrad jag ska gå ner till min bank & fråga vad jag ska göra. Har mailat dem i Tyskland & förklarat att jag förstår engelska men ej tyska. Hemsidan var ju på engelska! Rörigt det här blev, i mitt huvud med. Ännu roligare är att jag måste gå fram på min bank med en utskrift av mitt kvitto där det står vilken bok ja beställt; The Butt Book by David Kirsch "The Assmaster". Hahaha jag fixar det inte!! Tänkte ju ta tag i träningen & ja han tränar ju bl.a. Karolina Kurkova, Heidi Klum & flera andra. Men nu är ju allt helfelknasbläpinsamt.

Sen beställde jag en till sak igår, kan ej avslöja här, väldigt hemligt, hush. För i helgen är ju inte vilken dag som helst.

Ja så kort & gott, jag har gjort något jag sällan gör, jag har gått bärsärk på E - handel. & det gick ju som det gick.
 
Prövning på fredag, jag har inte anmält mig. Men känner i mitt hjärta, att den är ett måste. Vill bara veta hur det gick på förra, för att få lite drivkraft. Ons & tors blir med andra ord pluggdagar, vill verkligen träna stripaerobic på torsdag med Belinda med, så jag måste öka inlärningstakten skapligt mycket om det ska gå.

Fick bli ett snabbt inlägg, dags att sova nu. Går av imorgon kl 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0