When was the last time you dance,

Idag fick jag hoppa in & jobba på Byggmax. Ett av mina första jobb, kändes lite konstigt att vara tillbaka. Var så längesedan, hänt så mycket sedan dess. Trippade omkring i mina snickarbyxor som jag faktiskt hade sparat, hittade dem i garderoben här hemma. Mina akrylnaglar, ser ju ut som de gör efter detta. Var nog det jag oroade mig mest för, passar inte riktigt för det jobbet. Går sönder på ett kick. Måste ändå fixa dem, så kanske var lika bra, så att jag verkligen gör det.

Kom hem & var helt utsvulten, hann inte fixa någon lunch. Så har endast ätit frukost idag. Blev gröt, fasiken vad jag är trött på gröt. Hatar gröt, frukost, lunch, middag, kvällsmat. Känns som det fyller alla mina måltider, men det går så snabbt. Är ju fullkornshavre men det kan fasiken i mig inte vara nyttigt. Nu är jag mätt iallafall, på gröt... Viftar med armarna & kniper ihop ögonen, haha dampgubben på msn som på något sätt blev mig?

Hade rätt så trevligt idag iallafall. Träffade Sanna en snabbis på morgonen innan jag började. Fixade det sista, nu återstår bara att städa. Sen är jag redo. Funderar på om jag ska göra det sen, trött..

Tråkiiig, okej bildbomb imorgon lovar! Ska ta det här inte lika slentrianmässigt. Tror jag skriver för mig sjläv haha så inte dagarna flyter samman. Dags att börja leva igen snart, dags att lägga det här livet bakom mig, måste bara klara det här, sen så finns det inga gränser. Två delprov kvar på denna kurs, gör dem samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0