Tears are words the heart can't express,

Håller på att ladda ner avsnitt 1 - 5 på True Blood, season 4. Har upptäckt hur svårt det kan vara att sysselsätta sig en fredagskväll utan tv och i en ny stad, ifall du inte vill festa dvs. Ifall vi ville fick vi följa med ut med våra faddrar ikväll och äta vad som skulle vara den godaste hamburgetallriken på en av nationerna. Kan även göra en rättelse här från Kimia; Det heter SNERIKES nation, haha.

Jag ska inte ha några mer hamburgare! Ställde mig på vågen idag och blev inte glad. Nu finns det säkert en hel del personer som skulle tycka att det inte är något jag ska oroa mig för. Men det handlar om att känna sig bekväm i sig själv och det göra inte jag just nu. Har ärligt inte vägt såhär mycket sedan början av gymnasiet.

Så imorgon tänker jag hoppa sista reccedagen, fast det är avslutning. Dels för jag är mätt och glad på recceveckan. Det har varit jättekul! Men även för att jag tänker köra bodyjam på kraftkällan. Önskar jag hade mitt kort på campusgymmet, bor väldigt nära. Men såhär får det bli, enligt kartan är det 5,6 km till det gym där mitt linköpings kort gäller. Dvs. det ligger på andra sidan stan, så kommer få träning både dit och på vägen hem.

När jag ändå är i farten tänker jag köpa en rejäl matkasse på några av de stora mataffärerna som ligger ditåt. Här finns det bara små närköp och de är inte billiga. Sedan ska jag försöka göra storkok och frysa in. Vill äta bra mat från och med nu. God mat som innehåller alla näring som behövs. Snart börjar allvaret och jag kan inte fortsätta såhär då.

To do list; - Träna - Handla - Matlådor - Dammsuga - Fixa så mitt Pay Ex konto kickar igång igen - Ringa mitt gamla jobb - Fixa mitt studentinlogg - Bet. Telia - Gå igenom kompendier och litteratur översiktligt inför måndag


Kommentarer
Postat av: Kimia

Du kunde ringt mig igår dumbooom!

2011-08-27 @ 09:56:25
URL: http://kimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0