Campus 1477,

Nu har jag registrerat mig för en prova på vecka på Campus 1477. Ska försöka ringa imorgon och frysa mitt kort i Linköping, för jag har förstått att jag aldrig kommer ta mig till deras gym här, det ligger för långt bort. Campus 1477 ligger väldigt nära, tar några få minuter med cykeln. Hoppas hoppas att jag kan frysa det, skulle bli ledsen annars. Tänkte köpa ett 4 månaders kort här i sådant fall, ligger på 1650 sek.

Deras lokaler var väldigt fräscha och det finns ett stort utbud av pass. Finns klättervägg och ljusrum för vintern. Idag provade jag aerobics. På fredag har de street och det tänker jag definitivt gå på ifall jag inte har lektion eller föreläsning då, måste kika.

Varit nere på stan med och köpt kalender och Clinique nattkräm.

Scary dolls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0