Recceveckan,

Det går i ett nu så hinner knappt skriva några rader! Men gör det ändå. Jag är med i team kungahuset och igår hade vi massvis med stationer, spex och dylikt. Efter det gick vi allihopa med i sambatåget, mäktig känsla med tanke på att vi runt 300 personer reccar från juristprogrammet och juridik II. Efter det festade vi på Göteborgs nation och hade även ett uppträdande inför de andra grupperna till låten "the queen"? People take abow show me that you love me I am Iam Iam, ja och så vidare. Har haft jättekul och vi kom etta av de tio lagen!

Idag har vi haft ännu mer stationer och blivit kletiga och leriga och jag vet inte allt. Just nu är jag bokstavligt talat utpumpad. Ska ses vid halvsju igen för att förfesta i ekonomicum parken och sedan drar vi vidare mot ÖG, där jag nu kan säga att jag är en stolt medlem! Kändes självklart att gå med i östgöta nation, de har finast byggnad det går inte att komma ifrån. Ser ungefär ut som teaterhuset i linköping, stort gult och gammalt. Med en riktigt pampig festsal och rum med läderfåtöljer, gamla tavlor och massvis, böcker och en stor tvådelad trappa. Så fint! Ska fika och plugga där är planerat när jag inte sitter på Carolina Revivia som även det är pampigt om något. Gillar gamla byggnader. Som sagt ikväll blir det ÖG! Jag måste in i duschen nu, tvätta håret har inte hunnit göra det sedan i söndags! Blir äcklad av mig själv.

Visst ja, vi skulle även visa upp en talang... HM, finns numera på film på facebook när jag gör bort mig mer än måttligt. Vill radera detta ur mitt minne och gå vidare snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0