Ventilera,

Idag har vi haft uppdragsdag, dvs. vi fick en lista med olika saker som skulle genomföras. Lunchade på en salladsbar som hade allt mellan himmel och jord, alltså inte bara sallad. Jag åt sushi och wok.

Längtar faktiskt till på måndag och den första föreläsningen. Vill få in rutiner igen, jag önskar att mitt liv var välstrukturerat med träning, bra kost och plugg. Just nu får jag panik på mig själv. Orkar inte fungera som en människa, alls.

Ikväll ska vi först till Jontes stuga och sedan till Snärke, dvs. Södermanlands och Närkes nation. Tydligen är det där och på Stocken (Sthlms nation) som det ska vara mest livat och dit de flesta jurister och ekonomer går. Ärligt och jag känner mig som partypooper nummer 1. Jag önskar jag bara kunde vara hemma och sova, samtidigt vill jag vara med hela veckan.

Imorgon har jag bokat tid hos studievägledaren, vi ska se om det går att tillgodoräkna kurser från det jag läst tidigare. Förutom det har jag inplanerat att ligga i sängen hela dagen och sova samt städa och plocka upp min packning, för det har jag inte gjort fast jag varit här i snart en vecka.

Kommentarer
Postat av: Kimia

Snerikes heter det ;)

2011-08-26 @ 12:23:48
URL: http://kimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0