Bodytoning och flowerbomb,

Bodytoning 75 min idag och på tisdag och torsdag blir det dans. Har städat, tvättat, gjort lunchlådor och nu tittat lite snabbt på seminarieuppgiften.

Min parfym var slut, så har köpt en ny. Vilken lyxig dag.. Viktor och Rolf, Flowerbomb. Eftersom det är jul snart så såldes den i presentpaket. Fick en showergel och bodylotion på köpet. Kändes lite bättre.. Köpte ett vitt baslinne på MQ också. Önskar jag haft kvar min personal rabatt. Aa nu blir det strama tyglar resten av månaden. Känner mig ändå rätt nöjd, för tycker jag hållit i plånboken rätt bra den här hösten.

Hehe, kan inte låta bli och skratta lite. För förut så skulle damen jag bor hos och hennes dotter spela ett litet spratt med mig. Så de hade ställt sig och bankat på ytterdörren, skrikit, levt hej vilt och hållit för nyckelhålet. De kom senare på att vi har ju faktiskt grannar.. och jag var inte ens hemma.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilkne fin bild! :)

2011-12-12 @ 22:51:40
URL: http://lindislund.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket! :D

2011-12-13 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0