I could close my eyes to dream,

Första dagen med extern redovisning. Känner det redan nu att det här kräver att jag är med från första början, ska sätta mig en timme eller två och titta på det ikväll. Är i samma grupp som Adla, Madde och Emma. Vi har bestämt oss för att vi ska fixa 16 p på Intertrade! Så jag måste verkligen sätta igång.

Nu har jag varit på stan och tittat på kläder, jag vill verkligen shoppa. Men stoppar mig själv hela tiden. Känns inte som jag kan prioritera sådant just nu, hur mycket jag än vill. La undan lite som jag hittade, ska sova på det. Kanske köper ett av plaggen eller inte... Konjakfärgat i vår alltså, hm klär det mig?

Var på kunskapstorget på morgonen också, fick ett inbokat möte nu på torsdag. Så får vi se vad som sägs. Vill komma igång så snabbt som möjligt.

Ska fixa lite mat nu är så hungrig. Kan inte tänka klart, ser svarta små fläckar. Iiieh inget bra tecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0