In the end we're all the same,

Föreläsning idag kl 8 - 10. Äntligen fått ordning på mitt Pay Ex konto, så kan skriva ut på universitetet.

Har städat i 4 timmar nu. Min lägenhet är inte så fab inredningsmässigt, finns massvis jag skulle vilja köpa till den. Men just nu tycker jag den är fin, känner mig rätt nöjd faktiskt. Min mormor sa alltid att sålänge det är rent så är det fint. Den är väldigt ren nu. & gillar min nya söta ljushållare på bordet.

Har försökt rädda orkidéerna & min enda stackars klängtväxt med. Ska ner till stan nu. Har fixat ett bonuskort på hemköp & köpt mat till mitt tomma kylskåp. Kycklingfiléer, wokgrönsaker, kiwis, avocados, keso mm. Tilda du skulle vara så stolt över mig. Jag är väldigt bra på att hoppa lunch i vanliga fall, men inte längre. Det bästa jag vet; avocado & keso. Godaste mellanmålet & massa nyttiga fetter i det. Ska köpa kvarg nästa gång eftersom du sagt att det är så bra. Mitt koncept ska bli mycket mat och inget socker alls.

Kommentarer
Postat av: Augustfatima

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-05-30 @ 08:41:19
URL: http://augustfatima.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0