Snabbt inlägg,

Hejsan! Jag har inget internet för tillfället & det kommer nog dröja ett tag. Äntligen fått klart med adressändringen iaf, så snart är det fritt fram för mig att fixa internetabonnemang.

Precis haft en övning i optionsavtal & ska snart gå på frågestunden inför tentan den 21:a. Jag känner mig någorlunda stressad eftersom jag jobbade en hel del i december och därför missat rätt många viktiga föreläsningar. Så fort jag tänker på det får jag hjärtklappning & så fort jag inte läser får jag dåligt samvete. Samtidigt så känns det väldigt bra att få inte de där extra slantarna, de behövs verkligen. Så försöker ta en sak i taget.

På lördag kväll blir det en paus från tentaångesten & jag, madde, emmorna, tiffany mfl. ska ha födelsedagsfirande för två rara födelsedagsbarn.

Jag slingade även håret igår på C2! & det känns jättebra! Som jag ville ha det.

Nu måste jag skynda mig till Key för vi börjar kl 3. Ska ta kulverten, hehe, gör det jämt nu för tiden. Så skönt att slippa bli blöt, frysa & ja allt annat. Känns dock som att gå i en ändlös korridor. Ungefär; Jag ser ljuset vibbar.

Pusshejs!

PS. Saknar dig Thild, alot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0