Sarah, you must understand,

Idag hade vi föreläsning 8 - 10 & jag förstod inte mycket, alls. Får lite småpanik när jag tänker på det. Mmmm ingen lust att fokusera på det för ögonblicket.

Usch hatar sådana där årsdagar, det drar upp så mycket inom mig. Känner mig som en urvriden tvättsvamp. Helt plöstigt brakar alltihop & så bara kommer en massa tårar, hulkande & ledsamhet. Det är ingen vacker syn, men känns lite skönt & lite befriande. Även om det är helt tomt i mig nu.

Känns ibland som det fanns ett liv före & ett liv efter & det blev någon brytningspunkt där, som gjorde mig väldigt förändrad. Tror de som kände mig riktigt bra vid båda tidpunkterna kan se en tydlig skillnad. Om vi gick en mil i en annans skor, så kanske vi skulle förstå bättre, varför vissa saker tar mer än andra. Let me try, jag skulle gärna vilja se en annan point of view.

Nej, vet ni vad. Idag ska det bli semlor, bara för att de ser så fluffiga & söta ut. Mandelmassa, favvis. Precis slutat prata med Skuff på telefonen. Vet ni vad jag tycker är kul, varje dag när jag tittar ut genom mitt fönster har de bytt balklänningar på skyltdockorna, jag älskar kläninngar. Idag är det en klarblå söt, hjärtformad högst upp och med paljetter. Blir lite som en grej att varje morgon kika ner från mitt fönster & se vilken det är idag, dagens får 8 av 10.

Ska ta en skön dusch nu!! & ladda inför att det är helg & fredag!

Så jag heter ju Sara & här är en del av den pinsamma anledningen varför enligt min mamma. Har försökte kolla upp om det passar in årtalsmässigt & tyvärr tror jag det gör det..... Så min mamma hade en crush på Mauro Scocco  för 21 år sedan & han gjorde låten Sara. Här få ni den nyare varianten!! Haha hmmm. :P Tur att den andra delen är att vår släkt haft en massa Saror, känns lite bättre. Undrar hur min tidigare version var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0