Oh my candycane,

Mår mycket bättre idag, blivit ompysslad och igårkväll gjorde vi kycklingsallad. Fick haribobjörnar och choklad, för att bli lite glad. Sen såg vi på film, vilken kommer jag inte ihåg.. Paul imorse, aliensnubben. Vi skulle gått på bio, men jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade vid halvnio. Sliten, mitt immunförsvar måste verkligen gått ner sig på sistone. 

Nu vill jag inte vila mer, vill hitta på något. Kanske ska träffa Tilly lite senare, ta en lång promenad runt Stångån, vi får se. Mina favoritplatser att gå till; fontänen och båtklubben. Ska beställa min matematikbok, där har vi något jag verkligen ska göra, bums. Fun shit. Vill inte ta det lugnt mer, vill träna, dansa, gå ut, plugga ja allt möjligt. Så nu befaller jag min hosta, feber, halsont att försvinna. Så jag kan anstränga mig lite nämnvärt.

I ♥ movies though.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0