Godnatt,

Tycker det är lite kul att jag varit på studentskiva och var den enda som blev berusad, tyckte jag täckte upp situationen rätt bra. Sen vet jag ju hur bra det kan kännas i ens egna förvirrade tillstånd. Så nu sitter jag här och tittar liksom lite lätt i kors fortfarande. Har pratat med Tilly, som är i, trumvirvel, Alaska! Ett steg närmre mig. Alaskabor gillar tydligen everestjackor och kängor har vi kommit fram till. Ni vet de där kängorna föräldrar tvingar på sina barn, för att de är så fotriktiga. 

Eftersom Platå och alla andra restauranger öppnat upp sina uteserveringar har jag musik och fylla. En utgång i min lägenhet! Veronica Maggio nu. Dansa med lite lätt?

Ska upp tidigt imorgon. Ska bara skriva klart den här sista lilla ynka biten. PLS, låt det här gå vägen.

Natten är ung och jag ligger vaken
Jag är "Lucy in the sky", jag är högt över molnen
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0