Hate this part right here,

Först och främst vill jag varna för online väckarklocka. Tyckte jag var smart som kom på att det kanske fanns en väckarklocka på internet, när mobilen lade av. Jag valde den med tuppen och tror ni den ringde, svar; nej. Tur för mig kunde jag inte sova inatt ändå, så vid kvart över sex låg jag och stirrade på min dataskärm spänd av förväntan efter att få höra min inställda tupp.

Försov mig inte och det är jag oerhört tacksam för. Hade inte varit bra någonstans idag.

Nu har jag lyckats hitta en laddare på jobbet som faktiskt passar till min stengrej, hurra hurra. Alltså kan jag nås igen. Saknar min iphone, RIP. Hoppas du som har den nu, har mycket nöje av den och alla mina bilder. :)

Fick ta en promenad upp till US igår med och apoteket. Nu är jag så trött på detta så jag inte vad jag gör snart.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0