How boooout...

Drömde att jag bakat muffins, med massa frosting på!! Aldrig bakat muffins förut och sista dagen på min ledighet idag. Ska vara hemma och baka, laga mat och läsa Elsas värld.

Tror jag blev hjärntvättad av American funniest homevideos.. Sen läste jag Egoinas öppna brev till Frödinge om att ta bort kanterna och bara sälja det göttiga i mitten.

Jag var fast. Frågan är nu.. Hur min frosting ska se ut, den är ju godast, vill ha massvis med strössel på med.

Kom på att jag lovat dyrt & heligt att göra två kransar till midsommar också.. Vart hittar jag blommor till två kransar i innerstan. Vill verkligen hålla det här löftet, annars blir jag midsommargrinchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0