I'll catch you on the flipside,

Hej, kom hem från jobbet imorse kl 10, somnade på stört. Blir alltid lite utslagen dagen efter. Har en rejält bra nyhet, prövningen i fredags; 90 av 91. Det var och är sann glädje! Tre kurser färdiga med andra ord ska påbörja min fjärde nu och förhoppningsvis fixar jag den innan den 15:e, sista dagen. I sådant fall, knock on wood, har jag gjort fyra och det är hälften! Förstår ni hur bra det skulle kännas, hälften, måste smaka på orden.

Träningsvärk gått på Zumbapasset och Emmas danspass i tisdags, sitter fortfarande i.

Imorgon funderar jag på att gå ut, eller det lutar åt att jag faktiskt går ut!

& sen lutar det åt att jag åker till Roskilde den 30 juni - 4 juli, jag har fått ledigt och vi har kollat biljetter, än sålänge är vi tre. Hoppas det blir av, måste fixa stövlar och shit. Tänker gå all in eftersom jag inte behöver oroa mig för att må dåligt dagen efter, jag är ledig! Om det blir av, ska jag alltså ta igen månader av förtryckt festglädje!

Kan jag bara få känna mig lite stolt, bara för idag. En lite stolthet, över att jag klarat tre kurser och att jag klarat något annat.. Som jag aldrig trodde jag skulle göra, var som en chock första gången. Men bestämde mig, det här ska jag fixa och ja det tycker jag att jag har gjort över förväntan. Det är inte så lätt, väldigt annorlunda faktiskt och det krävs mycket av dig som person. Idag stolt, imorgon ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0