Pannkakor,

Äntligen hemma! Finns inget bättre, duscha, powernap, mat och sedan blir det biblioteket med min laptop under ena armen.

Har funderat lite på hur jag ska få min uppsats att sticka ut och har kommit fram till att jag vill ha med en intervju & jag vet precis vem jag vill ha intervjun med. Nu gäller det bara att försöka få tag på den personen, lite tight med tid. Alltid tight med tid, vill bara få det här gjort & förhoppningsvis kunna stryka en till kurs från listan. Sen är det sommar på riktigt.

Idag ska jag göra pannkakor tror jag, med glass och jordgubbar, känns som en riktig pannkaksdag. Önskar mig ett plättjärn, kan det inte ramla ner ett. 

På Fredag ska jag på Oscars student, wii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0