Tuktuk,

Blev inga pannkakisar för mig ikväll, men köpte alla ingredienser. "Alla" är ju så många, köpte även hallonsylt och grädde, lyxigt. Jag tycker inte om grädde... & jag tycker inte om att köpa mat. Den tar ju bara slut. Därför vill jag nämna det här i min blogg, för att föreviga ögonblicket.

Istället åt vi på thai coconut, jag beställde tuktuk och guavajuice. Guavan var slemmig, men tuktuken mycket god!
Åt på uteserveringen och blev mättare än mättast. Efter det gick vi och tittade på hiphop, house, break dance och allt möjligt på stora torget. Haha det var jättekul, kunde inte låta bli att le hela tiden för blev så medryckt.

Nu har jag skrivit några rader till på uppsatsen, ska sova tänkte jag och fortsätta imorgon istället. Alla behöver sova, läste en artikel att vägen till framgång är powernaps, alla stora gör det! Margaret Thatcher, the ironlady. Coolt, Sara the irongirl. Jag borde vara framgångsrik nu... hallå.. powernaps är mig personifierad.

Jag har även köpt en ny virkad vit klänning, tänkte ha den på fredag på utspringet ifall det inte är alltför varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0