Kycklingsallad och quinoa,

Det är konstigt när två personer kan vara ifrån varandra i ett halvår, och när de möts är det som att det var igår. Så kul att få träffa Tilly ikväll! Kändes verkligen som att det var igår vi satt i hennes bil på min parkering. Fanns tusen saker att prata om samtidigt som vi inte behövde säga så mycket, för vi vet. Du betyder så otroligt mycket för mig och jag vet hur sentimentalt det låter, men det är sant.

En annan bra sak med att få besök, är att jag fick en anledning att göra allt det där jag skjutit på. Luktar såpa och fräscht, jag gillar! Vill ha det så här jämt, hihi.

Min lunch och kvällsmat, kosten är så varierad här hemma, blev kycklingsallad & quinoa. Tänkte att idag ska det firas, så köpte jordgubbar till! Fetaost, oliver och advokado är nog min favorit kombination. Glömde oliverna ser jag nu, fail. Quinoa är ett mycket bättre alternativ till ris, pasta och dylikt. Lite kolhydrater och fullproppat med nyttigheter, men det har ni säkert redan koll på så.

Imorgon ska jag träna core! Ikväll ska jag innan jag somnar göra en lista på allt vad jag ska göra. Nu ska det bli ordning härhemma och ja med allt faktiskt. Saker som har försummats ska tas tag i! Nu kan jag inte skylla på plugg längre. Ser fram emot!

En annan kul grej, vara att Anders ringde från Karlskrona och vi hade med en hel del att att prata om. Vill hur gärna som helst hälsa på dig i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0