Sam as in Samantha,

Avdomnat trött, gick upp halvsex imorse & pluggade in i det sista. Mellan 9 - 11 gjorde jag provet, efter det cyklade till Önska, jobbade til kl 18. Hade riktigt kul, myskänsla på det jobbet alltså. Haha vi skulle ta kort på alla tre så vi ställde, heter det timer? & poserade lagom stelt vid kassan, ifall någon kund helt plötsligt skulle säga hej, bara att bryta posen & visa en stekpanna istället. Åhh skulle kunna ta med mig hela den affären hem, fint.

Efter det gick jag hem till min pappa & hans flickvän, åt middag & fikade. Fick med mig några böcker av John Grisham, "the master of legal thriller" enligt google, så tänkte att det kunde vara ett roligt sätt att slappna av & fördriva lite tid.

Behöver slappna av, idag har bröststicken varit värre än vanligt. Skrek nästan rakt ut på jobbet, vet inte vad jag ska göra. Känns som att någon har lagt något tungt rak på mitt bröst som gör det svårt att ta ordentliga andetag & när jag andas så skär det. Försöker göra en självdiagnos på google, haha lagom lyckat. Enligt dem kallas det stress & panikångest. Men jag känner mig inte så stressad, eller känns inte som jag gör så mycket, kanske inombords. Eh vet inte.

Ska sova nu, imorgon ska jag först till Nettans (nedanför mig) de firar 15 - årsjubileum, Scorett, Cubus, fixa naglarna iiieh längtat, tornby med pappa & få en dammsugare som faktiskt har sugkraft (snäll pappa), storstäda förhoppningsvis med en nyinförskaffad rosa dammsugare. Ville gymma med, damit! Behöver gymskor med, fick stränga order från Sanna, experten på träningsskor. Fasiken vad dyra de är! Bitterfucking sweet.

Vid 19 tiden kommer Sara, Vicki & Sanna hit! Sen Ghingis, sen tillbaka hit & sen utgång!

Nu domnar jag av, hejdå världen, I check out for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0