Hej hej lilla världen,

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Sara, Vicki, Sanna & Josefin kom hit vid halvåtta tiden. Vi hade bokat bord till halvnio på Ghingis. Jag beställde laxfilé med svartpeppar & chili i lergryta, var inte så förtjust i den. Tycker verkligen om fisk & speciellt lax. Men den smakade väldigt sött, så tittade lite avis på de andras rätter.

Efter det gick vi hem till mig & sen skulle vi till Sliver, stod i den kön i en evighet kändes det som, så fick bli Platå istället & då var vi bara två. Jag & födelsedagsbarnet i egen hög person. Eftersom allt stängde en timme tidigare & vi var försenade pga *** kö. Så tänkte vi att det var lika bra att maxa tiden så mycket som möjligt, så blev shake shake.

Kände att jag kunde dansat hela natten, men eftersom det stängde så fick vi gå hem. Hade enormt mycket överskottsenergi, så gick & la mig vid fem någongång tror jag, efter bl.a. senaste Vampire Diaries avsnittet.

Idag har jag haft rätt ont i huvudet! Kom upp ur sängen vid två eller tre? Är inte säker på att min mobil ställt om sig, så vet inte riktigt. Har anmält mig till salsan, så ska ta en panodil & släpa mig dit.

Time to chachacha!

PS. Hihi mcpuzzygirl, bästa.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha ja! Mcpuzzigirl is the shit :D Jag kan inte hitta ditt nummer för övrigt. Hur löser vi det ? :)

2011-03-30 @ 15:53:55
Postat av: Sara

Haha jag vet! Fnissattack. :D Kan lämna det här förhoppningsvis tittar ingen, 0706469579. :) Hade riktigt trevligt i lördags, synd att du var tvungen att åka hem. Vi får ta det igen framöver!

2011-03-30 @ 17:04:43
URL: http://kitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0