Seal it with a kiss,

Hemma! Träffat mammi på stan. Köpte den rosa trenchen, hon tyckte jag skulle se det som en baströja eftersom den var så billig. Ska erkänna att jag kände mig riktigt fin i den, haha, så blev en otippad snurr från ingenstans när jag skulle visa upp den för henne.

Efter det gick ordnade vi några ärenden & sen blev det glass för vi hann inget annat. Vad är bättre än en mcflurry med smarties, en med colasås!! Är som att slå ihop två goda ting till en väldigt lyckad kombination. Sen tog vi en liten promenad mot mammas jobb i det härliga regnvädret.

Snart får jag besök av farmor & farfar som tidigare nämnt.

Fyllt på busskortet tills ikväll med, vill att det ska bli kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0