Just dance,

Hejsan, idag har jag inte fått mycket gjort! Lite panik på det, men bara kände när jag vaknade, en stark lust av att göra just ingenting. & det blev något i den stilen med.

Körde dance aerobic på gymmet iallafall och det var riktigt svettigt, ahh. Kört tre dagar i rad nu & tränat & börjar känna mig rätt så mör i kroppen. Men kände idag att även om det fanns miljoner saker jag verkligen behövde göra, så ville jag vara med på danspasset, så det fick bli så. It was fun.

Efter det handlade jag massa gott på Hemköp, orkar inte snåla med mina matinköp längre. Finns en anledning till att jag äter så konstiga saker & jämt är sockersugen, det finns ingen mat i mitt förbannade kylskåp. Så nu tog jag en rejäl shoppingtur på Hemköp även om det är så sjukt tråkigt att lägga pengarna på. Blev frukt till fruktsallad, tacogrejer, morötter som jag ska småäta på när jag känner mig sugen på något, APELSINJUICE aaaahh hur länge sedan var inte det, frukostgrejer & bästa av allt ekologisk HONUNG till mitt te! Så jämt när jag är sugen på socker ska jag dricka te med honung istället, för att dämpa. Köpte några bitar naturgodis med, jag förtjänade det!

Känner mig så mätt & nöjd just nu, inga cravings what so ever. Fasiken ska nog ta mig ett glas av min apelsinjuice och njuta, lyx!


PS. Fick veta resultatet på prövningen i fredags, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0