Salsa, arbete, plugg, träning och utgång,

Nyss hemkommen, dansat salsa, hihi. Så kul det var. Öppet hus på Studio Fitness, serverades massvis med gott. Frukt, grönsaker, dipp, kladdkaka och det vi främst fick ögonen på CHEESECAKE, hehe.

Ska försöka köra dance på tisdag och vill köra strippen på torsdag. Men först och främst, prövning på fredag. Har bestämt mig för ett litet belöningssystem. När jag gör en prövning & det känns som det gått bra, får jag belöna mig med något jag verkligen velat ha. Den här gången fick jag ett rosa baslinne från MQ & ett par svarta novita ballerinaskor. Nästa gång får jag en manikyr & gången efter det en tavla. Tror ni det här kan motivera mig? Hoppas så.

Ska jobba imorgon på PA 8 - 14 & sedan på fredag på Önska. & så plugga, plugga, plugga.

Har fått ett problem på sista tiden. Stick i bröstet, det är vanligt, men jag får det flera gånger varje dag & det gör jätteont. Om det inte slutar, måste jag nog ta kontakt med en läkare. Känns tråkigt när jag pratar med någon t.ex. när jag jobbar & sen får jag världens hugg & ser förmodligen rätt komisk ut.

På lördag ska jag till Ghingis med Sara, Sanna & Vicki & sedan utgång på det. Känns jättekul att få träffa dem, är dock inte så sugen på utgång. Vill inte gå ut i den här stan, känns som bortkastade pengar & ingen buffé för min del heller, tröttnat på den med..  Finns en anledning till varför jag inte själv ska bestämma kryddning & sås & sånt, jag är inte bra på att laga mat! Det smakar inte gott, deras koncept rimmar inte så bra med det. Så redan spanat in á la carte menyn & bestämt vad jag ska beställa, blir säkert mycket godare, spontaniteten själv. Men sällskapet får 10 guldstjärnor! Ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0