Sunny day, walk around my soulside,

Solen skiner rakt in i min lilla lägenhet. Har alltid så ljust här på dagtid, tycker om det. Kom att tänka på igår jag har aldrig varit mörkrädd i den här lägenheten, haha, jag är världens fånigaste i vanliga fall. Men här känns det tryggt & bra vibbar.

Träffat Sanna en kort snabbis på Chocolate, blev en intensiv kvart för att få in så mycket som möjligt av vad som hänt i våra liv. Hon sippade på päronte som luktade helt gudomligt & hade köpt macarons i alla möjliga smaker. De är lite överhypade, men så oerhört gulliga tycker jag. Vill äta dem bara för att de ser så söta ut. Älskar Chocolates röda te rooibos! Finns att köpa med sig hem, synd att det ska vara så dyrt.

Efter det tog vi en tripp till tacobaren, Sanna köpte lunch & sen förbi Hemköp där jag köpte motivation i form av cashew & vindruvor.

Har städat min lägenhet & fått utbrott på dammsugaren för den har ingen som helst sugkraft, svor alla möjliga ord, utan tanke på att fönstret var öppet, så ja hela nygatan har nu hört mitt utbrott.

Nu försöker jag få in allt vad kredit, obeståndsrätt & konkurser heter. Imorgon är det prövning & efter det jobbar jag på Önska, på kvällen ska jag kanske äta middag hemma hos pappa & hans flickvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0