Catch a grenade for you,

Måttligt road just nu, hehe. Fast ändå bra att jag fick jobba idag! Missade min dansklass, stort bu. Har knappt ätit något och ser framför mig mat i alla dess former. Jag är väldigt sugen på just farmors mat. Snart ska de besöka mig & jag ska få lära mig hennes bullrecept i en nära framtid. Finns inga mer goda bullar! Det säger alla om sin farmors bullar, men de här är något alldeles extra! För de är extra extra extra goda. Blir aldrig torra (smälter i munnen) & istället för pärlsocker har hon glasyr över hela bullen, åhh.

De här tankarna hjälpte inget, varför kom jag in på det. En hel del saker som går genom mitt huvud just nu, sjukt rörigt därinne måste tillägga, skulle gärna kunna bli en riktigt spännande stream of consciousness roman på dem, James Joyce stil. Hehe, klarar inte av att läsa sådant, blir helt rörig i huvudet själv.

Spännande är kanske fel ord förresten? Jaja. Fick hoppa in idag kl 13 går av imorgon kl 10. Missade därmed en heldagsplugg + träning. Men fick en hel arbetsdag i utbyte. Fair deal. Så nu gäller det att jag motiverar mig något enormt imorgon för att ta igen det jag missat. Jag måste ha högsta är väl medveten om det. & det handlar inte bara om det, det är en psykologisk grej med. Att få den första delen avklarad skulle kännas som ett steg närmare. Skulle vara lättnad för mina stackars nerver. De är ständigt på helspänn. Tyckte en person sa det väldigt bra; Du är bara lycklig om du har mycket att göra & har ett mål. Ja huvudet rakt på spiken, så oerhört enerverande situation hela grejen, påminner om året efter gymnasiet.

En annan kul grej; jag tror jag kommer in i 25:or nu, wii. Dock Bik Boks med stretch, men jag blev jättelycklig. Träning är bra. Känner faktiskt lite skillnad. Har börjat äta linfröolja varje dag med! Så jag får i mig Omega 3, fick nämligen höra att jag äter alldeles för lite fett. Tyckte jag var lite roligt. Det är iallafall bra mot hjärt - & kärlsjukdomar, hud, antidepressivt, ökad fettförbränning & massa mer. & jag är ännu en lättlurad sucker som köper det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0