Lovely weekend,

Jag har tappat min iphone hur oerhört dumt är inte det. Jag har sparat och jobbat och när jag äntligen har några tusenlappar att lägga undan. Så händer detta, måste vara ödets ironi. Ett litet nyckfullt spel. Ja där fick ni en dos av den ilska som vällde upp. 

Men.. Som tur är så har jag riktiga toppen personer runtomkring mig, som ger det där lilla extra till min vardag. Hade för en gångs skull tagit lite bilder som jag skulle lägga upp, blir tyvärr inget av det nu, ni får hålla till godo.

I lördags blev det en rejäl träningsdag 9.30 - 12.00 på fitness. Bodytoning - intervall och styrka, 20 min cross och sedan styrka. Eftersom jag inte ätit frukost blev det proteindrink och banan där. Efter träningen gjorde jag och mamma mat tillsammans. Gick sedan ner till Stångån och mötte Belinda och Jeanette, vi tog en promenad runt ån. Köpte ett jättefint och somrigt rosa nagellack på Åhléns och solade i trädgårdsföreningen.

På kvällen var det meningen att jag skulle på fest med Tiffy. Tappade bort min mobil med alla nummer så blev ju inte riktigt så. Vi köpte lite mat och såg limitless på bio, önskar jag hade lite NZT. Bra piller, hellre leva maximalt!

Idag köpte vi take away och satte oss vid stångån längs utmed strandremsan, riktigt skönt i deras solstolar och var en riktigt god räksallad. Bästa vi kunde gjort.

Väl hemma fick jag lite smått panik igen, så för att göra mig glad, gick vi till kungsträdgården och satte oss i solen på en filt, beväpnade med några öl och cider försvann sakta men säkert alla mina tankar på min försumlighet. Hihi var så mysigt, njöt i fulla drag. Tittade på några som tränade judo och efter ett tag fick vi sällskap av Tiffy! Efter det kände vi oss lite busiga så bestämde oss för att köpa ett ciggpaket och slå upp mina fönster på vid gavel, bra sittplats och mixat med lite choklad, musik och alkohol blev det riktigt roligt.

Nu har vi ätit och funderar på att se någon film, mina ögon håller på att falla ihop. Imorgon ska jag ta tag i allt det jag skjutit på. Städa hela lägenheten och läsa ordentligt.

Ja så visst saker blir lite knäppt ibland och jag kanske inte kan göra vissa av de saker jag planerat, men samtidigt.. Värre saker kan hända ellerhur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0