Promenad runt Stångån,

Hann ner till stan efter mycket om och men. Fick turligt nog byta mina solglasögon, till ett par nya på pricken lika fast jag tappat kvittot, rart.

Köpte nytt rouge på make up store, för mitt är slut. Valde mellan sugarpink och lust, fick bli lust är lite skimrande rosa. Försäljaren sa att det ska ge ett intryck av porslinshy. Jag har haft båda förut, sugarpink senast, den är starkare i nyansen.

Köpte även en hålslagare för mitt presentkort, fick beslutsångest ifall den skulle vara vit eller svart. Hur kan någon människa i världen få beslutsångest över en sådan sak. Valde svart, efter att expediten tittat lite lustigt på mig. Ångrar mig nu, åh, ska byta imorgon. Nuts, men är ju inte så att jag någonsin kommer köpa en ny.. Så den kan lika väl vara estetiskt tilltalande, för kommer aldrig mer lägga pengar på en sådan tråkig sak under min livstid.

Efter det tog jag & Belinda en riktig lång och snabb promenad runt ån. Var skönt men kallt. Var roligt att prata av sig lite, om allt möjligt. Mötte två riktigt seriösa tjejer i träningskläder från topp till tå och med armarna hurtigt flaxande fram och tillbaka, såg ut att tänka beach - 11, det som väckte uppmärksamhet i det hela var åldern på ca 12 - 13 år?!!? Vi kunde inte kväva fnissningarna så snart de gått förbi, sött men lite bisart, saker förändras.

Handlade lite på hemköp, fick beslutsångest över vilken tandborste & tandkräm jag skulle ha, missanpassad. Fick hjälp att välja, den är jättesöt. Om en tandborste kan vara söt, så är den här det definitivt. Ska njuta av min söta tandborste. Jag hoppas ibland att ni förstår min ironi, finns rätt ofta i de flesta av mina inlägg. Ibland vet jag inte riktigt själv när jag är seriös.

Fortfarande samma glädje över prövningen! Kan inte riktigt släppa den känslan, det spritter i mig på något sätt. Vill inte riktigt sitta still.
lust - make up store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0