Street på blåsenhus,

To be frank, mitt rum ser ut som kaos. Det är värre än någonsin. Bor en Slarva i mig, tar upp en sak och när jag är klar med den tappas den på stället. Får panik när jag går in i mitt rum. Så har förflyttat mig till köket. Håller på att renskriva anteckningar och det tar en evighet. Ska ta en lång promenad nu ner till stan och köpa tipp ex och en ny penna.

Dansade Street igår på Blåsenhus. Det var grymt kul. Har kommit fram till att spinning och dylikt inte är för mig. Tröttnar efter tio minuter och börjar titta på klockan. Får svårt att hitta motivationen. Men det är bra nu vet jag vad som fungerar och vad som inte fungerar för mig. 

Ska hitta mobilen nu, spårlöst borta i röran. Skyller detta på att jag är så disträ i mitt huvud. Cirkulerar faktiskt en massvis med anteckningar där nu. Pff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0