Nina Simone - feeling good,

Idag hade vi övningstentamen. Gjorde några mindre missar. I det stora hela känner jag att har en översikt och det är något jag kan bygga vidare på. Efteråt kom den här skakiga tenta känslan. Har saknat den, haha, konstigt.

Cyklade och handlade mat till fredagskvällen. Unnade mig en del godsaker, trots min snåla studentbudget. Min kyl har numera avocados, feta, grönsaker i alla dess former och min favorit choklad från Lindt. Häromdagen var jag på mini tjejmiddag, så prövade att marinera på samma sätt som vi gjorde då. Det smakade betydligt mer än vad jag är van vid, thumbs up.

Ikväll är inte vilken kväll som helst, det är fredag och ni vet vad fredagar betyder! JA. Håller redan på och laddar ner kvällens avsnitt. Ingen utgång för mig inte. Icke, ska äta min goda choklad, se på min favoritserie, renskriva anteckningar och imorgon ska jag upp tidigt i ottan och träna tills jag stupar och sedan läsa ännu mer. Känns som jag skulle kunna springa maraton. Har lust att dra på mig skorna nu och ut och springa, det spritter bokstavligen i kroppen. Vill känna blodsmak och ramla ihop i en hög efteråt.

För vet ni vad, idag är jag på väldigt bra humör och det är en trevlig känsla. Ska suga på den karamellen riktigt ordentligt. Idag kan den känslan inte rubbas av något, den finns där där stadig och trygg. Från och med nu, gör jag saker och ting på mitt sätt. Gillar mitt sätt, får jag vara så Sarig som det bara går att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0