BMC och tio minuter i helvetet,

Var tidigt idag på BMC för att förbereda inför seminarium. Efter det hade vi föreläsning med Elisabeth Fura, Europadomstolen. Tyckte det skulle bli riktigt intressant, men blev en mardröm. Mådde så sjukt dåligt i mitten av föreläsningen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Satt längst in på näst främsta raden. Satte mig längst upp efter rasten ifall jag kände att jag var tvungen att smita ut och åka hem.

Mådde betydligt bättre i slutet och blev på bättre humör. Ibland är det bara att bita ihop och le. Men i mitten där var det olidligt. 

Kom hem och känner fortfarande yrsel och illamående. Har inte riktigt orkat ta tag i att läsa inför imorgon. Ska göra det snart. Vet att det är något fel, kommer och går i vågor det här. Hade liknande kramper i början av terminen. Men inte känt av något alls på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0