Middag på Riva, shotsrunda och Fright Night,

Hej! Jag har haft lite bloggtorka på sista tiden. Men eftersom en viss söt dam idag undrade varför jag inte skriver något längre, så ska jag ta upp det igen. Det är faktiskt skönt att skriva av sig. 

Så kort sammanfattning av den helgen i Linköping. Åt på Riva, Shotsrunda, slog i näsan i mitt fylletillstånd vet inte riktigt hur, Fright Night osv. Var jätteskönt att för en stund känna sig hemma.

Haft föreläsning idag och sitter på JB nu och försöker skriva mitt PM. Min lärare varnade mig för att det inte får bli en pusselläggning utan att jag skulle ha en klar och tydlig disposition. Det känns precis som jag har gjort det han sa åt mig att inte göra. Har en massvis med trådar som spretar hit och dit och vet inte inte hur jag sk få ihop det och konkretisera det jag vill ha sagt. Lika med mitt hår har blivit x cm kortare av ren desperation.

Har äntligen bestämt mig för bågar. Blev ett par bruna Marc Jacobs. De är inte alls vad jag letat efter. Tog faktiskt det rakt motsatta bara för att j*vlas med mig själv och min beslutsångest. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=lLJf9qJHR3E&feature=related ny favoritgrupp!!!!!!!! delad me KoL

2011-10-22 @ 00:00:44
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=3KkUeRPjc-Y&feature=fvwrel

2011-10-22 @ 00:05:07
Postat av: Anonym

smack!!

2011-10-22 @ 00:05:25
Postat av: Anonym

ok fast vissa låtar som typ den här låter ju för weird.. varför sitter jag här o pratar me mig själv?



http://www.youtube.com/watch?v=4i8ml0XnR4k&feature=fvwrel

2011-10-22 @ 00:07:16
Postat av: Sara

loved them ;) speciellt den första little lion man, hört den innan men visste inte vilken grupp det var! så thaanks

2011-10-22 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0