JB, Café Linné och salsa, merengue rytmer,

Åh känner mig så glad idag. För jag har varit på JB sedan kl nio och verkligen gått igenom seminarieuppgiften till imorgon. Finns inget så ångest befriande som när jag verkligen känner att jag gjort något utav min dag. Ska läsa klart det här rättsfallet och Hannover fallet och sedan bege mig hemåt.

Ikväll blir det zumba med Klara. Lite salsa, merengue och rytm ska få fart på min kväll. Ska verkligen försöka göra så mycket som möjligt i pluggväg innan fredag. För då bär det av till LINKÖPING! Har inte bokat biljett än, så måste göra det snarast.

Puss från en lycklig Sara!

Förresten hittat mysigaste fiket i stan, Café Årummet har nu fått konkurrens på min topplista av Café Linné. Varför finns det inte sådana här mysiga fik i Linköping? Det bästa av allt var att det var så varmt. Jag frös inte för ovanlighetens skull och de hade den skönaste fåtöljen någonsin. Ville inte rubba mig ur fläcken.

Okej fokus nu, hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0