Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer,

Iiiiieh adrenalinkick, spinningpass 55 min och dansat house i en timme. SÅ J*VLA KUL. Tisdagkvällarna börjar bli heliga för mig. Blev så depp när det var fullbokat, så ställde mig i kö en halvtimme innan och fick en av de biljetter som släpps tio minuter innan. Nästa vecka blir det Reggaeton och då ska jag boka flera dagar innan.

Har precis ätit ett ordentligt mål kvällsmat och ska nu hoppa in i duschen, göra en skrubb och ansiktsmask kanske? Sedan plocka undan lite och dyka ner i sängen med senaste avsnittet av Vampire Diaries.

Ikväll blir det inget plugg. Det tar jag imorgonbitti. Ledig så ska använda dagen till max. Skriva på mitt PM och tacokväll med rara Klara. Kanske cyklar ut och köper mitt efterlängtade duntäcke på JYSK med. De har REA nu och jag vill ha det gosigaste, fluffigaste, mjukaste och varmaste  täcket de kan erbjuda. Min frusna själ ska får värme så det räcker och blir över. Ska bo under mitt täcke när den första snön kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0