What are words if you really don't mean them when you say them,

Bodytoning 75 min och styrka - ben. Känner att jag gjort min träning för idag. Ätit en rejäl lunch för att fylla på batterierna och nu blir det städning, tvättning och seminarieuppgift. Ikväll ska jag som belöning se det nya Vampire Diaries avsnittet, i'm hooked, hihi.

Bokat tid på C2 i linköping den 17:e. Är fånig som inte vill byta frisör men jag blir alltid så nöjd där och tänkte att det passade för i så fall kan jag ha en trevlig helg i min kära hemstad. Så skönt det ska bli att få klippa mig, har blivit så långt att jag har svårt att få styr på det.

Vackraste videon, går direkt till hjärtat, believe in love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom o ligg me mig nuuuuuuuuuuuuu

2011-10-08 @ 19:26:14
URL: http://sugminkuklångsamtofint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0