All I wish for, is one moment in time, when i'm racing with destiny,

Idag känner jag mig tillfreds. Jag har använt min dag väl. Jag har stillat min oro genom att få saker gjort. Jag tycker att det jag läser är intressant och spännande. Men ibland svårt att förstå och därav svårt att behålla koncentrationen.

Jag har dansat ett helt fantastiskt danspass. Det var fullt av stämning och just i det ögonblicket kände jag mig väldigt lycklig och i nuet. Det är det jag älskar med dans. Det handlar inte om att vara duktig, det räcker med att du älskar och njuter av varje minut. Att släppa allt runtomkring dig för ett kort ögonblick och bara finnas.

Det var mitt break. Nu måste jag tänka på vilken röra det är i mitt rum. Att det finns en stor klädhög som måste tvättas. Att jag imorgon ska upp tidigt för att cykla till ekonomicum och plugga innan föreläsningen börjar vid tolv.

Sov gott nu allihopa, jag kommer att somna på noll och tre.

I broke my heart, fought every gain
To taste the sweet, I face the pain
I rise and fall, yet through it all
This much remains

I want one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams are a heartbeat away
And the answers are all up to me
Give me one moment in time
When I'm racing with destiny
Then in that one moment of time
I will feel
I will feel eternity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0