Café Årummet,

Satt på Carolina mellan halvtio till halvtvå, började med seminarium 3 som vi har imorgon. Vår klass har startat en grupp, så har fått kontakt med några andra personer med samma PM ämne. Vi träffades därför vid tvåtiden på g:a torget. Fikade på Café Årummet och utbytte lite idéer. Jättemysigt café, första stället jag kommer ta min mamma till när hon hälsar på.

Gick till JB efter det och letade efter underlag till mitt PM. Hittade en del litteratur som nämnde ämnet och några förarbeten. Har "Maktutövningens normbundenhet - En konstitutionell analys", känns nervöst. Vi kan max få 16 p och dessa poäng får vi med oss till tentan. PM:et är uppdelat i tre delar och första delen ska vara inne på måndag. Får lite smått panik vid blotta tanken. Kom hem nyligen, ska äta och sedan får vi se hur mycket jag hinner med ikväll. Antar att seminariet imorgon bör prioriteras..

Åt förresten godaste amerikanska chokladkakan med glass till, hihi, skärpning men åhh så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0