Crazy, stupid, love,

Wiie, igår var vi och åt buffé på Fugu. Fugu är en asiatisk restaurang i centrum med en stor blåsfisk på skylten. Tycker alltid att den där fisken ser lite smått fulsöt ut. I buffén fanns det även sushi, så föråt mig något. Bufféproblemet. Till efterrätt serverade de sirap, glass och friterad ananas.

Efter det gick vi till Carolina och kikade in deras utställning av Silverbibeln. Jag gick runt och gjorde wooow ljud till hur gamla vissa av böckerna var. UUU, AAA.. 

Sedan blev det bio, Crazy, stupid, love. Riktig må bra film, skrattade massvis. Tror jag har en crush på Ryan Gosling. The notebook, min absoluta favoritfilm och han eller hans karaktär i den filmen fastnade i mitt hjärta. Tyckte även att det var lite roligt att se att han spelat "Young Hercules", visste att jag kände igen honom. Ta bort skägget och sätt dit en pagefrisyr och voilá. Älskade den tv serien när jag var en liten, hur b den än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0