Don't lose faith...

Jag mår utomordentligt illa, men det är ett bra? illamående. Gick loss på Willy's och storhandlade. Kort datum och två för en är mina favvisar. Så köpte jättegoda frallor, activa yoghurtar och massvis onödigt jox. Kände mig så belåten, över min något dyrare matkasse. För ifall jag levt en vecka till på min torftiga kost, hade jag inte varit lika glad.

Känner mig lagom stressad.. För har ett PM som ska lämnas in på måndag nästa vecka och jag har inte ens börjat. Ett seminarium imorgon och ett på torsdag. På torsdag ska alla till Stocken, så kan gissa hur nästa dag blir i plugghänseende och lör - sön är JB stängt lika med ingen tillgång till referenslitteratur. Jag måste med andra ord sätta fart. Fast seminariet imorgon känns det som jag kan. Ska till läkaren innan det.. Ser inte fram emot.

Har köpt Trind nagelförstärkare och ny hudlotion. Ska fixa med naglarna nu. Ikväll är jag för trött för att ta tag i någonting, var tidigt på Economicum imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0