Everybody should be dancing to these sounds,

Är helt skakis i kroppen. Gjorde något jag egentligen inte får göra, köpte en Gainomax med smak av hallon. För den är så god! Skulle kunna dricka den som godis. Men det kanske inte direkt skulle vara så nyttigt. Säger att jag unnade mig den.

Bollywood var inte riktigt min grej. Inte bodypump heller för att vara ärlig, men jag tror det kan vara bra att jag går på mer än konditionspass. Ska börja gymma och sedan kanske ta något pump pass ibland.

Imorgon har jag & Klara bestämt att vi ska ses kvart i 9 utanför JB. Tror ni jag kan övervinna min morgontrötthet och faktiskt vara i tid för en gångs skull?! Ska luncha på ÖG sedan och prova deras sallad som jag nämnde i förra inlägget.

Ni vet den där känslan, när ni vill kunna spola tillbaka tiden några sekunder. Så kände jag idag, jag är klumpig, totalt socialt inkompetent. End of story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0