Her painted lips are moving now saying words I don't know,

Varit och storhandlat och fixat matlådor inför nästa vecka. På Kicks i stan köpte jag ett nytt lipgloss från MUS. Gillar starkt att det inte är något glitter i. Känns som ett läppbalsam med färg. Hade hoppas på att färgen skulle bli lite starkare än den blev när den väl var på läpparna. Men testar mig fram och när detta lipgloss är slut prövar jag en annan färg. Blir ett bra lipgloss att ha till vardags för gav fin lyster med lite lätt rosa ton. Färgen heter Moi.

Vet ni vad jag verkligen skulle vilja prova. En AHA behandling, det är en kemisk peeling som görs av en hudterapeut eller hudläkare. Tar bort det övre lagret av huden, så att det kommer fram ny och fräsch hud. Ska ge lyster, ta bort färgändringar och dylikt. Vill verkligen testa, men det är så pass starka kemikalier att jag undrar hur mitt ansikte skulle reagera och det är dyrt. Är inte direkt prio ett för mig som student. Men någon gång vill jag verkligen prova. Gick av en ren händelse förbi en klinik idag, när jag letade mig fram i stan, som utförde den här typen av hudbehandling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0